1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2019 16:38
până la 09.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2019 10:00
până la 17.12.2019 09:00
3
Licitaţie
de la 18.12.2019 10:00
până la 18.12.2019 12:56
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 26 400 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2019, 16:38 - 9 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2019, 10:00 - 17 dec 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

─Lucrările de deservire se vor efectua numai la solicitarea Beneficiarului, dar nu mai mult de 9 ori pe an;
─Inspecția vizuala a dispozitivului privind integritatea acestuia;
─Curațarea părților de lucru;
─Dezinfectarea și curățarea părților funcționale;
─Efectuarea inspecțiilor conform manualului de servis;
─Înlocuirea la necesitate a pieselor și consumabilelor;
─Înlăturarea tuturor defectelor depistate, tehnice cît și cele de program;
─Calibrarea dispozitivului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2019, 16:32
Data ultimilor modificări
3 dec 2019, 17:12
Valoarea estimată (fără TVA)
26 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21015591
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOTUL 1 Scaner X-Ray FilmiCRco model iCR3600 CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.12.19 16:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 26 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări