1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2019 10:56
până la 09.12.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2019 09:00
până la 16.12.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 17.12.2019 14:00
până la 17.12.2019 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2019, 10:56 - 9 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2019, 9:00 - 16 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: 17 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2019, 9:39
Data ultimilor modificări
4 dec 2019, 14:25
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21015542
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 ian 2020 10:01 - 30 dec 2020 10:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri .doc
Criterii de eligibilitate
clarificări și formulare
3.12.19 10:56
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Criterii de evaluare
informație pentru operatorii economici
3.12.19 10:56
caiet de sarcini_2020.v01.pdf caiet de sarcini_2020.v01.pdf
Specificaţie tehnică
lista bunurilor și serviciilor
3.12.19 10:56
duaee.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.12.19 11:50
Documentele lotului
anunț de participare.pdf
informație pentru operatorii economici
3.12.19 10:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 74 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 75 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Data:
4 dec 2019, 14:25
Subiectul întrebării:
F4.1 и F4.2
Întrebare:
заполните,пожалуйста, формы F4.1 и F4.2, они у вас пустые, там где должно быть заполнено вами
Răspuns (4 dec 2019, 14:47):
Luînd în considerație că procedura de achiziție este pe loturi Formularele F.4.1 și F.4.2 vsa fi completat pentru fiecare ofertă adjudecată câștigătoare în baza ”Lista bunurilor/serviciilor și specificații tehnice” din Documentația standart pajina 15-20, ce este publicată în Word pe platformă
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări