+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2019 16:42
până la 11.12.2019 10:09
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2019 10:09
până la 14.12.2019 10:09
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
16.12.2019 08:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 165 534 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2019, 16:42 - 11 dec 2019, 10:09
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2019, 10:09 - 14 dec 2019, 10:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
Reactivi și consumabile pentru laboratorul morfopatologic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP Institutul Mamei și Copilului (IMC)
Codul fiscal/IDNO
1003600151643
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2019, 16:42
Data ultimilor modificări
9 dec 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21015530
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 11//ORCEINĂ Kit
Buget: 1470.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
2.12.19 16:42
1documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
2.12.19 16:48
anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
2.12.19 16:48
Lot 7//EOZINA G OR Y SOLUTIE APOASA 1%
Data:
9 dec 2019, 09:58
Subiectul întrebării:
Ambalaj
Întrebare:
"Ambalajul: livrat destinatorului în recepienți de 2,5 litre " - va rugam sa ne confiramti daca se accepta ambalaj original de la producator de 1L?
Răspuns (9 dec 2019, 10:08):
Se vor respecta cerințele documentației standard și a invitației de participare.
Data:
9 dec 2019, 09:59
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Anunt se ce re in Doc standard nu se cere. Confirmati va rog!
Răspuns (9 dec 2019, 10:09):
Nici în anunț și nici în documentația standar nu se cere. Și acestea au fost cerințele din start.
Data:
9 dec 2019, 10:17
Subiectul întrebării:
Garanția de ofertă de 1%
Întrebare:
Rugam frumos sa consultati documentele procedurii pe care le-ati publicat Dvs: In anuntul de participare la punctul 4 se solicita: "Garanția de ofertă de 1%"- "Scrisoare de la banză sau virament în contul instituției - Obligatoriu."
Răspuns (9 dec 2019, 10:42):
Și noi vă rugăm să le consultați mai atent, pentru că la pct.4 în anunțul de participare sunt datele de contact. Iar dacă vă referiți la pct. 4 din tabelul cu cerințe ”scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici, pct.15 din anunț”, păi acolo avem următoarea cerință: ”Certificat de conformitate sau echivalentul care să confirme proviniența bunurilor, semnat și ștampilat de către operatorul economic, obligatoriu.”
Data:
9 dec 2019, 10:52
Subiectul întrebării:
Documentele incarcate pe platforma
Întrebare:
Intradevar in versinea anuntului care este la moment pe platforma a fost elimintata solicitarea Garantiei pentru oferta. Recomandam pe viitor cand efectuati rectificari in documentatie sa nu eliminati fisierele precedente si sa le redenumiti pentru a pastra trasabilittea modificarilor. O zi frumoasa in continuare!
Răspuns (9 dec 2019, 11:01):
Noi nu putem să eliminăm fișierele, sistemul le înlocuiește automat, iar dvs., puteți vedea modificările la procedură dacă accesați ID-ul procedurii pe MTender. Și noi vă recomandăm să verificați acest lucru (dacă au fost efectuate modificări la procedură), înainte de a plasa întrebări, mai ales în ultimul minut de clarificări. Vă mulțumim!
Data:
9 dec 2019, 11:41
Subiectul întrebării:
Clarifiare pentru viitor
Întrebare:
Draga Autoritate contractanta. Pe viitor ca sa nu se intimple ca in ultimul moment apar intrebari si clarificari, rugam frumos sa ne informati despre modificarile efectuate prin orice metoda dispobila. Platforma nu ne informeaza despre modicari. De fapt Mtender nu ar trebui sa permita inlocuirea documentelor dar numai adaugarea. Rugam respectuos pe viitor cand faceti modificari nu inlocuiti documentul dar indicati in denumire fisierelor data si/sau versiune modificarii pentru a putea respecta consecutivitatea rectificarilor si optimizarii duratei procedurilor. Va multumim! P.S. De fapt noi folosim instumentul clarificarilor conform destinatiei si perioadelor dedicate.
Răspuns (9 dec 2019, 15:36):
Dragă operator economic, conform art.35 din Legea 131 dreptul de a solicita clarificări s-a consumat demult. Rămîne la discreția autorității contractante dacă le ia în calcul sau nu. Reiterăm, așa funcționează sistemul și nu Autoritatea contractantă decide să înlocuiască sau să adauge documete. Totodată, sistemul ne obligă să răspundem la constatările dvs. (în caz contrar procedura de achiziție este suspendată), care nu au legătură cu obiectul achiziției. Dar acestea sunt la momentul de față regulele de utilizare a sistemului, pe care trebuie să le respectăm. Plus, toate modificările au fost anunțate prin intermediul portalului MTender, iar dacă platforma nu vă anunță despre modificări - vă rugăm să cereți suportul acesteia.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".