Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.12.2019 16:42
până la 11.12.2019 10:09
până la 11.12.2019 10:09
2
Propunerea ofertelor
de la
11.12.2019 10:09
până la 14.12.2019 10:09
până la 14.12.2019 10:09
3
Licitaţie
de la
16.12.2019 08:00
până la 16.12.2019 14:38
până la 16.12.2019 14:38
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
165 534 MDL
Perioada clarificărilor:
2 dec 2019, 16:42 - 11 dec 2019, 10:09
Perioada de depunere a ofertelor:
11 dec 2019, 10:09 - 14 dec 2019, 10:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reactivi și consumabile pentru laboratorul morfopatologic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2019, 16:42
Data ultimilor modificări
9 dec 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21015530
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lot 24//Lame de microscopie superfrost, margine galbenă
Buget: 3500.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 22 - Lot 27//Mediu de montare specială a lamelelor Glas TM
Buget: 2590.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - Lot 14//REACTIV COLORARE, ECHIVALENT PAPANICOLAOU EA50
Buget: 1450.0 MDL
Activ
Lotul nr. 26 - Lot 25//Lame de microscopie 2superfrost, margine șlefuită
Buget: 1000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - Lot 3//REACTIVUL DEGRESARE ȘI CLARIFIERE A MOSTREI
Buget: 23625.0 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - Lot 4//REACTIVUL PENTRU IMPRIGNARE ȘI INCORPORARE
Buget: 10000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - Lot 23//Lame de microscopie superfrost, margine albastră
Buget: 9334.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
1documentatia_standard_cop.docx
Istoricul documentului
-
1documentatia_standard_cop.docx
ID: 1b0d12d7-92a7-428a-824a-03e3537a7fc6
Documentele la ofertă
-
1documentatia_standard_cop.docx
ID: 1b0d12d7-92a7-428a-824a-03e3537a7fc6
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.12.19 16:48
anunt_bunuri.doc
Istoricul documentului
-
anunt_bunuri.doc
ID: ca872878-6f5e-4988-9522-8cffc1613c52
Documentele la ofertă
-
anunt_bunuri.doc
ID: ca872878-6f5e-4988-9522-8cffc1613c52
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.12.19 16:48
Lot 7//EOZINA G OR Y SOLUTIE APOASA 1%
Data:
9 dec 2019, 09:58
Subiectul întrebării:
Ambalaj
Întrebare:
"Ambalajul: livrat destinatorului în recepienți de 2,5 litre " - va rugam sa ne confiramti daca se accepta ambalaj original de la producator de 1L?
Răspuns (9 dec 2019, 10:08):
Se vor respecta cerințele documentației standard și a invitației de participare.
Data:
9 dec 2019, 09:59
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Anunt se ce re in Doc standard nu se cere.
Confirmati va rog!
Răspuns (9 dec 2019, 10:09):
Nici în anunț și nici în documentația standar nu se cere. Și acestea au fost cerințele din start.
Data:
9 dec 2019, 10:17
Subiectul întrebării:
Garanția de ofertă de 1%
Întrebare:
Rugam frumos sa consultati documentele procedurii pe care le-ati publicat Dvs:
In anuntul de participare la punctul 4 se solicita: "Garanția de ofertă de 1%"- "Scrisoare de la banză sau virament în contul instituției - Obligatoriu."
Răspuns (9 dec 2019, 10:42):
Și noi vă rugăm să le consultați mai atent, pentru că la pct.4 în anunțul de participare sunt datele de contact.
Iar dacă vă referiți la pct. 4 din tabelul cu cerințe ”scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici, pct.15 din anunț”, păi acolo avem următoarea cerință: ”Certificat de conformitate sau echivalentul care să confirme proviniența bunurilor, semnat și ștampilat de către operatorul economic, obligatoriu.”
Data:
9 dec 2019, 10:52
Subiectul întrebării:
Documentele incarcate pe platforma
Întrebare:
Intradevar in versinea anuntului care este la moment pe platforma a fost elimintata solicitarea Garantiei pentru oferta.
Recomandam pe viitor cand efectuati rectificari in documentatie sa nu eliminati fisierele precedente si sa le redenumiti pentru a pastra trasabilittea modificarilor. O zi frumoasa in continuare!
Răspuns (9 dec 2019, 11:01):
Noi nu putem să eliminăm fișierele, sistemul le înlocuiește automat, iar dvs., puteți vedea modificările la procedură dacă accesați ID-ul procedurii pe MTender. Și noi vă recomandăm să verificați acest lucru (dacă au fost efectuate modificări la procedură), înainte de a plasa întrebări, mai ales în ultimul minut de clarificări. Vă mulțumim!
Data:
9 dec 2019, 11:41
Subiectul întrebării:
Clarifiare pentru viitor
Întrebare:
Draga Autoritate contractanta. Pe viitor ca sa nu se intimple ca in ultimul moment apar intrebari si clarificari, rugam frumos sa ne informati despre modificarile efectuate prin orice metoda dispobila. Platforma nu ne informeaza despre modicari. De fapt Mtender nu ar trebui sa permita inlocuirea documentelor dar numai adaugarea. Rugam respectuos pe viitor cand faceti modificari nu inlocuiti documentul dar indicati in denumire fisierelor data si/sau versiune modificarii pentru a putea respecta consecutivitatea rectificarilor si optimizarii duratei procedurilor. Va multumim!
P.S. De fapt noi folosim instumentul clarificarilor conform destinatiei si perioadelor dedicate.
Răspuns (9 dec 2019, 15:36):
Dragă operator economic, conform art.35 din Legea 131 dreptul de a solicita clarificări s-a consumat demult. Rămîne la discreția autorității contractante dacă le ia în calcul sau nu. Reiterăm, așa funcționează sistemul și nu Autoritatea contractantă decide să înlocuiască sau să adauge documete. Totodată, sistemul ne obligă să răspundem la constatările dvs. (în caz contrar procedura de achiziție este suspendată), care nu au legătură cu obiectul achiziției. Dar acestea sunt la momentul de față regulele de utilizare a sistemului, pe care trebuie să le respectăm. Plus, toate modificările au fost anunțate prin intermediul portalului MTender, iar dacă platforma nu vă anunță despre modificări - vă rugăm să cereți suportul acesteia.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK