1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2019 17:52
până la 09.12.2019 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2019 18:00
până la 30.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 505 319,12 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2019, 17:52 - 9 dec 2019, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2019, 18:00 - 30 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților LT ”M.Eminescu”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 nov 2019, 17:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 505 319,12 MDL
Achizitii.md ID
21015297
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Conform anexei
Durata contractului
31 dec 2019 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2019 conform necesităților LT ”M.Eminescu” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare ALIM GRAT
tenderNotice
Anunț
28.11.19 17:52
Anexa nr. 3 lista instituțiilor
Documentele la ofertă
Lista cu adrese
28.11.19 17:52
_documentația standart de serviciu
Documentele la ofertă
FDA, formulare, specificații, contract model
28.11.19 17:52
DUAE
Documentele la ofertă
www.duae.md
28.11.19 17:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. APROVIZIONARE

Preţul ofertei: 1 536 099,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lotul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț pe lista întreagă (pentru toate trei loturi) și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări