1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2019 08:40
până la 15.12.2019 13:52
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2019 13:52
până la 28.12.2019 16:52
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 488 070 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2019, 8:40 - 15 dec 2019, 13:52
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2019, 13:52 - 28 dec 2019, 16:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Oleinic-Slivinschi
Telefonul de contact
+373 22 273 654
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2019, 8:40
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 13:52
Achizitii.md ID
21015294
CPV
48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_it_winet.pdf anunt de participare_it_winet.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
29.11.19 08:40
documentatia_standard_servicii_platforma it.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
29.11.19 08:40
duae_servicii platforma it winet.doc
Documentele la ofertă
duae
29.11.19 08:40
cs platforma it_modificat.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
3.12.19 08:38
Data:
5 dec 2019, 12:45
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
1.2 Contextul achiziției Proiectul este implementat pe o perioada de 24 de luni de la semnarea Contractului de Finanțare începând cu aprilie 2019. 2.3.2 Garanția si mentenanța sistemului Prestatorul va asigura servicii de asistenta tehnica, mentenanța si garanție pentru platforma pe toata durata proiectului, cal puțin pana la 01.05.2021. In cazul in care durata proiectului se modifica Prestatorul va prelungi corespunzător perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor. Oferta va include asumarea cerinței de către Prestator. Durata totală a proiectului nu va depăși 24 luni conform prevederilor proiectului. In acest context prelungirea duratei proiectului poate depăși 01.05.2021 dar nu mai mult de 24 luni in total?
Răspuns (10 dec 2019, 15:11):
Durata de 24 de luni mentionata la capitolul 1.2 se refera la durata contractului de finantare. Aceasta perioada poate fi prelungita, cu acordul Finantatorului, pana la 30 de luni, in cazul in care pana la data estimata nu sunt indeplinite obiectivele asumate. In acest caz este necesar ca Prestatorul selectat sa extinda corespunzator perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor, conform cerintei exprimate la cap 2.3.2.
Data:
5 dec 2019, 12:46
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
2.3.1 Dezvoltarea si implementarea platformei IT WINET In cadrul acestei etape se vor desfășura activitățile de analiza, proiectare, implementare, testare și punere în producție a platformei IT WINET. De asemenea se va realiza instruirea personalului Achizitorului si partenerilor pentru administrarea și utilizarea sistemului și a infrastructurii hardware și software livrate. Utilizarea Infrastructurii oferită de Achizitorul tot Ofertantul trebuie să livreze instruiri? Cum rămâne cu suportul garantat de producător a hardware și software livrate Achizitorului. Ofertant va fi obligat de a procura suport pentru infrastructura din pct 2.2?
Răspuns (10 dec 2019, 15:11):
Ofertantul va realiza instruirea personalului Achizitorului si partenerilor pentru administrarea și utilizarea sistemului. Ofertantul nu are obligatia de a livra infrastructura hardware si software si nici de a realiza instruirea personalului in acest sens.
Data:
5 dec 2019, 12:46
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Activitățile din cadrul contractului vor fi demarate la primirea ordinului de începere din partea Achizitorului, în urma semnării contractului de achiziție publică de ambele părți. Perioada de execuție a contractului este de maximum 6 luni. Activitatea de implementare a sistemului trebuie să includă cel puțin următoarele etape: • Analiză; • Proiectare; • Dezvoltare/configurare inclusiv testare internă; • Implementare (deployment); • Formarea personalului pentru administrarea și utilizarea sistemului • Testare și teste de acceptanță; • Intrarea în producție. Se presupune ca dezvoltarea SI nu va depăși 6 luni. Asta va include toate etapele din 3.2.1.1? Restul 18 luni sunt pentru mentenanta?
Răspuns (10 dec 2019, 15:11):
Conform cerintelor caietului de sarcini toate etapele activitatii de implementare trebuie finalizate in perioada de executie a contractului. Prestatorul va asigura mentenanta si garantia sistemului pana cel putin la 01.05.2021 sau alta perioada, conform cerintelor cap 2.3.2 a caietului de sarcini.
Data:
5 dec 2019, 12:47
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
3.2.1.4.1.5 Ofertantul trebuie să prezinte o matrice care să demonstreze cum se potrivește metodologia propusă cu cerințele contractului. Astfel, este așteptată suprapunerea activităților proprii cu activitățile contractului, a livrabilelor conforme metodologiei aplicate cu livrabilele contractului, precum și corelarea acestora cu rezultatele așteptate. Ofertantul va prezenta planul de management al contractului, împreună cu toate procedurile și formularele aferente acestora, prin intermediul căruia se va detalia modul de gestionare al întregului contract. În acest sens, se va prezenta cel puțin: planificarea activităților contractului, cu indicarea tuturor fazelor/etapelor determinante de realizare a activităților (în ordinea și succesiunea logică, împreună cu modul de interacționare/alocare al resurselor în vederea prestării serviciilor ofertate și cu specificarea standardelor/regulamentelor relevante aplicate în scopul realizării diferitelor activități), inclusiv modalitatea de raportare a progresului pentru activitățile din cadrul contractului (intervalele de raportare, conținutul informațional al raportării precum și circuitul de aprobare al rapoartelor de progres), modalitatea de comunicare între participanții la contract (echipa de proiect și reprezentanții Achizitorului). Sub suprapunerea activităților proprii se subînțelege necesitatea prezentării detaliilor despre proiecte care Ofertantul are in lucru cu alți clienți?
Răspuns (10 dec 2019, 16:33):
conform cerintei caietului de sarcini Ofertantul va prezenta modalitatea in care va aplica in realizarea prezentului contract procedurile si metodologiile de lucru specifice organizatiei sale.
Data:
5 dec 2019, 12:47
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
3.2.2.3 Aliniere la strategii si legislatie Soluția propusă trebuie să aibă în vedere implementarea principiilor Regulamentului UE 679/2016, Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, atât în ceea ce privește datele angajaților proprii a Partenerilor cât și a reprezentanților entităților din GT sau a utilizatorilor publici. Oferta va include strategia propusă de Ofertant în acest sens și modalitățile concrete prin care se va asigura respectarea drepturilor persoanelor astfel vizate. De asemenea Ofertantul va asigura realizarea informărilor/notificărilor ce trebuie transmise de Achizitor persoanelor vizate a căror date vor fi stocate sau gestionate prin platforma IT WINET în conformitate cu GDPR. Respectarea GDPR presupune elaborarea cel puțin pentru SI regulamentului respectiv. Ofertantul urmează să livreze documentul dat? Totodată in contextual datelor transfrontaliere ofertantul nu poate organiza respectarea GDPR fără implicarea CNPDCP, care are obligații de a certifica/acredita SI conform procedurii prestabilite.
Răspuns (10 dec 2019, 15:12):
Ofertantul va realiza minim strategiile si documentele solicitate prin caietul de sarcini ” Oferta va include strategia propusă de Ofertant în acest sens și modalitățile concrete prin care se va asigura respectarea drepturilor persoanelor astfel vizate. De asemenea Ofertantul va asigura realizarea informărilor/notificărilor ce trebuie transmise de Achizitor persoanelor vizate a căror date vor fi stocate sau gestionate prin platforma IT WINET în conformitate cu GDPR.”. Vor fi acceptate si ofertele care propun servicii suplimentare celor minim solicitate.
Data:
5 dec 2019, 12:48
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
3.2.2.5.2 Documentația • Documentația trebuie să includă cel puțin: o Manual de instalare pentru toate componentele HW și SW; o Manuale de utilizare pentru toate componentele HW și SW ale soluției; o Un manual de administrare sistem; o Descriere tehnică a sistemului, incluzând procedurile de instalare, structura sistemului, structura datelor, securitate, backup și recuperare; o Manuale de utilizare specifice pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor o Codul sursă al componentelor non-COTS (nu se aplică pentru produsele Commercial Of The Shelf – sisteme și aplicații software disponibile în mod comercial incluse în ofertă); • Toată documentația tehnică trebuie prezentată în limba engleză sau română; • Manualele de utilizare pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor trebuie prezentate în limba română, engleza si bulgara; • Documentația se va livra în format electronic. In contextul, in care infrastructura este garantată de Achizitorul, ce fel de Manuale de instalare/utilizare pentru toate componentele HW și SW Ofertantul trebuie să prezinte?
Răspuns (10 dec 2019, 15:12):
Documentatia trebuie sa includa cel putin: o Manual de instalare pentru toate componentele HW și SW; o Un manual de administrare sistem; o Descriere tehnică a sistemului, incluzând procedurile de instalare, structura sistemului, structura datelor, securitate, backup și recuperare; o Manuale de utilizare specifice pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor o Codul sursă al componentelor non-COTS (nu se aplică pentru produsele Commercial Of The Shelf – sisteme și aplicații software disponibile în mod comercial incluse în ofertă). Ofertantii nu trebuie sa prezinte nici un manuel de utilizare pentru componentele HW și SW neincluse in solutia tehnica propusa.
Data:
5 dec 2019, 12:48
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
3.2.2.12 Garanție Prestatorul va asigura servicii de asistenta tehnica, mentenanța si garanție pe toata durata proiectului, cal puțin pana la 01.05.2021. In contextul pct 2.3.2 garanția se extinde sau nu?
Răspuns (10 dec 2019, 15:12):
Durata de 24 de luni mentionata la capitolul 1.2 se refera la durata contractului de finantare. Aceasta perioada poate fi prelungita, cu acordul Finantatorului, pana la 30 de luni, in cazul in care pana la data estimata nu sunt indeplinite obiectivele asumate. In acest caz este necesar ca Prestatorul selectat sa extinda corespunzator perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor, conform cerintei exprimate la cap 2.3.2.
Data:
9 dec 2019, 17:35
Subiectul întrebării:
1. "Administratorul unei organizatii trebuie sa poata adauga una sau mai multe locatii: sedii, depozite sau ditribuitori situate in aceasi tara sau in tari diferite"
Întrebare:
Este necesar de a fi introdusă gestiunea stocurilor? Va fi nesesar de a integra sistemele actuale ale clientilor care gestioneaza stocurile sau o sa fie actualizat manual de catre administratorul organizatiei respective ?
Răspuns (11 dec 2019, 08:38):
Nu este solicitata integrarea cu sisteme terte de gestiune a stocurilor. Ficare entitate inscrisa va introduce si gestiona informatiile proprii in forma dorita. Platforma trebuie sa permita adaugarea minim a informatiilor precizate in caietul de sarcini.
Data:
9 dec 2019, 17:37
Subiectul întrebării:
Utilizatorii vor putea colabora in cadrul unui eveniment on-line prin: transmisie video si audio, chat, partajare de resurse (prezentare, aplicatii)
Întrebare:
Este acceptabila solutia care implica API/SDK-uri parti terte pentru video conferinta?
Răspuns (11 dec 2019, 08:38):
Se accepta orice solutie care respecta cerintele tehnice si functionale minimale din caietul de sarcini. Propunerea financiara trebuie sa acopere toate costurile asociate solutiei propuse, nici o alta plata neputand fi imputata Achizitorului in legatura cu functionarea platformei la parametrii solicitati.
Data:
13 dec 2019, 09:15
Subiectul întrebării:
Modul Cooperare si Comert, Statistici cu privire la tranzactiile facilitate de platforma
Întrebare:
Utilizatorii sistemului au posibilitatea de a vizualiza ofertele date de catre alti utilizatorii din cadrul sistemei? Adica tranzactiile comerciale dintre organizatii sunt publice sau private ?
Răspuns (13 dec 2019, 13:51):
Utilizatorii vor avea posibilitatea de a vizualiza listele de produse/servicii propuse de fiecare entitate dupa care vor contacta entitatea respectiva pentru a solicita o oferta. Procesul de solicitare/raspuns este privat intre cele 2 entitati. Sistemul va trebui sa inregistreze numarul de tranzactii in scopul realizarii de raportari statistice.
Data:
13 dec 2019, 09:21
Subiectul întrebării:
Modul evenimente si colaborare
Întrebare:
"Utilizatorii vor se vor putea inregistra la un eveniment deschis", asta presupune ca pot exista si evenimente private? Adica se presupune ca exista evenimente specifice pentru o anumita zona/utilizatori ?
Răspuns (13 dec 2019, 13:51):
Evenimentele vor putea avea orice audienta din randul grupului tinta stabilita de initiatorul evenimentului prin configurari din interfata, platforma nu va induce nici un fel de restrictii in acest sens .
Data:
13 dec 2019, 09:28
Subiectul întrebării:
Baza de date existenta
Întrebare:
Exista o baza de date/mai multe surse de date care necesita a fi importate in platforma noua ? Sau aceaste date vor fi adaugate manual de catre administratorii sistemului/organizatiilor ?
Răspuns (13 dec 2019, 13:51):
Toate informatiile cunoscute de Beneficiar la acest moment sunt precizate in documentatia publicata. Platforma trebuie sa aiba o arhitectura deschisa si flexibila asa cum este precizat in caietul de sarcini: “Oferirea unor mecanisme flexibile de introducere și validare, import export date și interogare a bazei de date” pentru a putea acomoda inclusiv scenariul in care, pe perioada implementarii, se vor identifica surse de date care trebuiesc importate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.