Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
70 830 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2019, 16:27 - 3 dec 2019, 13:47
Perioada de depunere a ofertelor:
3 dec 2019, 13:47 - 5 dec 2019, 13:47
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea rechizitelor de birou și conexe
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de Lucru urmare a clarific[rii din 27.11. curent a luat act de motivarea operatorilor în vederea ajustării pozițiilor din caietul de sarcini și urmează să fie anunțată repetat procedura de achiziție.
Data anulării
3 dec 2019, 13:47
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2019, 16:27
Data ultimilor modificări
3 dec 2019, 13:47
Achizitii.md ID
21015126
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
27 nov 2019, 08:28
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Rugam sa modificati suma ofertei intrucat doar pentru poz 1, 2 si 4 este aproximativ suma indicata in licitatie (70 830) insa mai aveti si rechizite de birou. Revizuiti va rog cantitatile pentru a ne incadra in suma solicitata de Dvstra! Rugam pentru poz 4 sa efectuati un lot separat din motiv ca nu toti ofertantii dispun de aceasta marfa. Multumesc!
Răspuns (2 dec 2019, 13:47):
vă mulțumim pentru clarificare, Grupul de lucru a luat act de solicitatea dumnevoastră si urmează să anunțe o nouă procedură cu ajustări de rigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK