Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2019, 17:13 - 8 dec 2019, 17:07
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2019, 17:07 - 20 dec 2019, 18:07

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Linie automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2019, 17:13
Data ultimilor modificări
21 apr 2020, 10:08
Achizitii.md ID
21015090
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Linia automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice
Data:
26 nov 2019, 13:06
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificari
Întrebare:
Buna ziua, 1. Avand in vedere discrepantele referitoare la termenul de livrare respectiv a) 19.12.2019 - 30.12.2019 - din cadrul anuntului publicat e-licitatie b). 30 de zile lucratoare de la semnarea contractului - din cadrul Documentatiei de atribuire - va rugam sa precizati care este termenul de livrare - poate fi modificat termenul de livrare la 90 de zile? 2. Va rugam sa precizati daca se pot modifica conditiile de livrare din DDP (este imposibil ca o persoana juridica din Romania sa livreze astfel, doar o persoana juridica din Moldova poate) in DAP. Multumim
Răspuns (26 nov 2019, 15:06):
Bună ziua. În conformitate cu întrebările adresate, BNM vă comunică următoarele: 1. Termenul de livrare 19.12-30.12.2019 este termenul oferit de platforma, care nu permite autorității să depășească anul bugetar. De aceea, se stabilește termen maxim de livrare permis de platformă. Acesta ulterior fiind modificat în urma posibilității oferite de platformă. În ceea ce privește termenul de livrare din cadrul documentației de atribuire, vă comunicăm că BNM a actualizat documentația de atribuire și anunțului de participare, indicând un termen de 45 de zile lucrătoare. 2. Conform documentației de atribuire, pct.3.4 termenii comerciali aplicați vor fi: DDP Inconterms 2010, iar locul livrării bunurilor este: bd.Grigore Vieru 1, Banca Națională a Moldovei stabiliți de către membrii grupului de lucru pentru achiziții. Vă mulțumim!
Data:
5 dec 2019, 13:37
Subiectul întrebării:
3. Cerinte tehnice si functionale Punctul 3.10 : Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii ...
Întrebare:
La punctul 3.10 fraza:"Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii fisicurilor cu functie automata de citire a greutatii fișicurilor fara implicarea operatorului in proces. Fisicurile neconforme limitelor de greutate prestabilite vor fi inlaturate /directionate spre o cutie de stocare" - Rog sa concretizati, daca fisicurile inlaturate /directionate spre o cutie de stocare - se subînțelege inlaturarea automatizata fara implicarea unui operator; sau manuala cu implicarea unui operator?
Răspuns (6 dec 2019, 08:26):
La punctul 3.10 fraza: Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii fisicurilor cu functie automata de citire a greutatii fișicurilor fara implicarea operatorului in proces. Fisicurile neconforme limitelor de greutate prestabilite vor fi inlaturate /directionate spre o cutie de stocare; Astfel lucrul manual al operatorului constă în înlăturarea fișicurilor neconforme din cutea de stiocare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.