1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2019 13:42
până la 30.11.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2019 12:00
până la 03.12.2019 15:00
3
Licitaţie
04.12.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 275 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2019, 13:42 - 30 nov 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2019, 12:00 - 3 dec 2019, 15:00
Începutul licitației: 4 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Checkpoint Security Services Enterprise Based Protection 4410 Next-GenThreat Prevention with APCL, URLF, AV and ASPM, VPN, IA, ADNC, MOB, IPS, FW (p/n CPEBP-NGTP, Account ID 0006831818)
Renewal period 1 year - 1 buc.

2. Checkpoint Support for Appliance Gateways 4410 NGTP (p/n CPCES-CO-STANDARD,
Account ID 0006831818)
Renewal period 1 year – 1 buc.

3. Checkpoint Security Services Enterprise Based Protection 4410 Next-GenThreat Prevention with APCL, URLF, AV and ASPM, VPN, IA, ADNC, MOB, IPS, FW (p/n CPEBP-NGTP, Account ID 0006951559)
Renewal period 1 year - 1 buc.

4. Checkpoint Support for Appliance Gateways 4410 NGTP (p/n CPCES-CO-STANDARD,
Account ID 0006951559)
Renewal period 1 year – 1 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2019, 13:24
Data ultimilor modificări
25 nov 2019, 13:42
Valoarea estimată (fără TVA)
275 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21015052
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
5 dec 2019 13:42 - 30 dec 2019 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe și suport pentru 2 echipamente ”Checkpoint” CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
25.11.19 13:42
formular duae.semnat.pdf formular duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
25.11.19 13:42
formular duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.11.19 13:42
documentaţia standard cop.semnat.pdf documentaţia standard cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.11.19 13:42
documentaţia standard cop.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.11.19 13:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 269 330 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări