Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.11.2019 16:25
până la 01.12.2019 17:39
până la 01.12.2019 17:39
2
Propunerea ofertelor
de la
01.12.2019 17:39
până la 06.12.2019 17:39
până la 06.12.2019 17:39
3
Licitaţie
de la
09.12.2019 14:00
până la 09.12.2019 14:27
până la 09.12.2019 14:27
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
390 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 nov 2019, 16:25 - 1 dec 2019, 17:39
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2019, 17:39 - 6 dec 2019, 17:39
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curățenie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2019, 16:25
Data ultimilor modificări
29 nov 2019, 17:39
Achizitii.md ID
21014997
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.doc
Istoricul documentului
-
documentatia standard.doc
ID: 3a6894b4-e17e-443c-a5bb-eea554d03cab
Documentele la ofertă
-
documentatia standard.doc
ID: 3a6894b4-e17e-443c-a5bb-eea554d03cab
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
29.11.19 17:39
anunt de participare curatenie2.pdf
anunt de participare curatenie2.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare curatenie2.pdf
anunt de participare curatenie2.pdf
ID: 948ab406-7397-463b-a2af-a10a09806d92
tenderNotice
-
anunt de participare curatenie.semnat.pdf
anunt de participare curatenie.semnat.pdf
ID: 948ab406-7397-463b-a2af-a10a09806d92
tenderNotice
tenderNotice
29.11.19 17:39
Data:
29 nov 2019, 14:20
Subiectul întrebării:
În conformitate cu art 35 al legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm următoarele clarificări:
Întrebare:
1. În tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1. al anuțului de participare, ați solicitat obligația asigurării unui număr concret de persoane (personal tehnic)
- Vă reamintim că în conformitate cu legislația în vigoare ce reglementează domeniul achizițiilor publice, autoritatea contractanta nu are dreptul de a cere/obliga asigurarea unui anumit număr de persoane care vor fi implicate în prestarea serviciilor. Astfel vă rugăm să modificați în specificația tehnică cerința cu privire la numar perosnalului tehnic (perosnal de serviciu)
2. În tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1.4., al anuțului de participare este prevăzut: ,,Menținerea teritoriului adiacent’’ – fără a fi indicată suprafața.
– Vă rugăm să indicați suprafața teritoriului adiacent
3. La fel, în tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1.4. al anuțului de participare este prevăzut:
- ,,deszăpezirea (încărcarea și evacuarea zăpezii)’’, însă nu ați indicat tipul lucrărilor (efectuare manuală sau mecanică). Astfel, solicităm să indicați tipul efectuării lucrărilor de deszăpezire și daca aveți spațiu disponibil pentru depozitarea zăpezii.
- ,,presurarea materialului antiderapant pe căile de acces’’, însă nu a-ți indicat denumirea materialului antiderapant. Astfel, vă rugăm să indicați tipul/denumirea material antiderapant și din contul cui va fi asigurată cantitatea necesară.
- ,,văruirea bordurelor și pomilor, amenajarea clumbelor’’. Astfel, vă rugăm să indicați din contul cui vor fi asigurate materialele necesare.
4. Referitor la subpunctul 1.5. tabelul din pct.8 ,,specificația tehnică’’ a anuțului de participare, care prevede:
,,Curățenia generală de două ori pe an, ce presupune spălarea geamurilor, spălarea covoarelor, ștergerea prafului de pe lustre etc’’
- Vă rugăm să indicați numărul de ferestre și suprafața acestora (în m2) pe de o parte, care necesită a fi spălate de 2 ori pe an.
- Concretizați care este numărul de covoare și care sunt mărimile acestora.
- La fel, vă rugăm să indicați la ce înălțime sunt instalate lustrele și câte sunt.
,,Asigurarea cu dispensere pentru săpun-spumă, suporturi pentru șervețele și hârtie igienică în folosință pe lungă durată de valabilitate a contractului’’
- Vă rugăm să indicați care este numărul grupurilor sanitare.
- La fel, indicați câte dispensere pentru săpun-spumă sunt necesare și câte suporturi pentru șervețele și hârtie sunt necesare.
- Totodată, vă informăm că expresia “etc.” poate fi interpretată în mod diferit atât de către autoritatea contractantă cât și de ofertant. Astfel, vă rugăm să indicați concret lista lucrărilor și a produselor chimice, consumabile necesare.
5. Referitor la subpunctul 2. tabelul din pct.8 ,,specificația tehnică’’ a anuțului de participare, care prevede: ,,Deservirea și întreținerea clădirii’’
– Vă rugăm să indicați din contul cui se vor repara sistemele de apă, canalizare, încălzire, mobilier, uși, geamuri, lacătele, se vor elimina probleme ce țin de funcționarea stației interne de telefonie, și a liniei electrice.
Răspuns (29 nov 2019, 17:46):
Vă mulțumim pentru întrebările acordate. Au fost făcute modificări în anunțul de participare.
3. Cu referire la deszapezire, tipul lucrărilor este la discreția prestatorului, dar căile de acces vor fi curățate în timp optim, avem spațiu disponibil pentru depozitare.
Numărul zonelor sanitare 14.
5. Materialele utilizate din contul beneficiarului, serviciile și instrumentele necesare din contul prestatorului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK