1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2019 13:30
până la 03.12.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2019 08:00
până la 16.12.2019 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 37 800 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2019, 13:30 - 3 dec 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2019, 8:00 - 16 dec 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Casete digitale inclusiv ecrane digitale compatibile cu sistemul radiologic CR IR 359. Dimensiuni: 10x12 in
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2019, 13:16
Data ultimilor modificări
22 nov 2019, 14:34
Valoarea estimată (fără TVA)
37 800 MDL
Achizitii.md ID
21014950
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
1 nov 2020 02:00 - 30 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5. Casete digitale inclusiv ecrane digitale compatibile cu sistemul radiologic CR IR 359 Dimensiuni: 10x12 in CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
22.11.19 13:30
documentatia_standard_bunuri consumabile imagistica.docx
Criterii de eligibilitate
22.11.19 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 96 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări