1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2019 23:43
până la 06.12.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2019 09:00
până la 10.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 151 250 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2019, 23:43 - 6 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2019, 9:00 - 10 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Brânza cu cheag tare, cu fracţia masică de greutate raportului la substanţa uscată de 40-45%, ambalat de la 2,0-3,0 kg, la aspect exterior fără deteriorări, acoperit cu folie alimentară, cu consistenţa omogenă în toată masă, fără gust şi miros străin. H.G. nr.611 din 05.07.2010 ,,Cu privire la aprobarea Reglementării tehnice “Lapte şi produse lactate”. Grafic:1dată pe săptămînă ziua de marți conform comezilor, de la ora 8.00 până la 16.00. livrarea la depozitul instituțiilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2019, 22:52
Data ultimilor modificări
21 nov 2019, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
151 250 MDL
Achizitii.md ID
21014771
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
1 ian 2020 18:00 - 31 mart 2020 23:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânza cu cheag tare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1650.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae .docx
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
lista iet pentru livrarea produselor.docx
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
doc standart 3 luni 2020.docx
Documentele la ofertă
20.11.19 13:13
anunț de participare 3 luni 2020.doc
Documentele la ofertă
21.11.19 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 126 918 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 158 125 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerițelor caietului de sarcin
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări