1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2019 11:12
până la 24.11.2019 10:07
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2019 10:07
până la 29.11.2019 10:37
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 107 367 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2019, 11:12 - 24 nov 2019, 10:07
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2019, 10:07 - 29 nov 2019, 10:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea notebook-urilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alexandru cel Bun 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Marjinean
Telefonul de contact
+37322212010
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2019, 9:35
Data ultimilor modificări
21 nov 2019, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
107 367 MDL
Achizitii.md ID
21014701
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alexandru cel Bun 48
Durata contractului
29 nov 2019 09:03 - 30 dec 2019 10:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
notebook-uri CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lot.2 printer.copier.fax.scaner.docx
Specificaţie tehnică
caracteristici tehnice
20.11.19 11:12
lot.3 printer.docx
Specificaţie tehnică
specificatii tehnice
20.11.19 11:12
notebook.docx
Specificaţie tehnică
caracteristici tehnice
20.11.19 11:12
Documentele lotului
notebook.docx
caracteristici tehnice lot
20.11.19 11:12
notebook.docx
specificatii
20.11.19 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 92 940 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerintelor indicate în caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NeoComputer Grup

Preţul ofertei: 94 160 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 102 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achizitionarea notebook-urilor
Data:
21 nov 2019, 16:16
Subiectul întrebării:
documente de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa incarcati pe platforma lista documentelor de atribuire.
Răspuns (23 nov 2019, 10:07):
Buna ziua, Documentatia de atribuire a fost incarcata pe platforma.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări