Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2019, 19:21 - 27 nov 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2019, 0:00 - 1 dec 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2019, 19:14
Data ultimilor modificări
4 dec 2019, 17:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21014690
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
3 dec 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 2, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caragiale 1, mun. Chisinau, (a II jumatate) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.
18.11.19 19:21
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
duae_lucrari
18.11.19 19:21
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari.modificata
19.11.19 15:43
anunt_lucrari.doc
Documentele la ofertă
anunt_lucrari. modificat
19.11.19 15:43
fisa date.docx
Documentele la ofertă
fisa date modificata
19.11.19 15:43
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
caiet de sarcini
18.11.19 19:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 749 870,81 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC"Darconstruct MRVD"SRL

Preţul ofertei: 863 049,32 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări