1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2019 10:49
până la 05.12.2019 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2019 09:30
până la 10.12.2019 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 974 332,35 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2019, 10:49 - 5 dec 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2019, 9:30 - 10 dec 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Alimentația elevilor IP Școla primară nr. 101
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, str.Arhanghelul Mihail 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Visnevetkaia Daria
Telefonul de contact
069597139
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2019, 10:10
Data ultimilor modificări
25 nov 2019, 12:48
Valoarea estimată (fără TVA)
974 332,35 MDL
Achizitii.md ID
21014638
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, str.Arhanghelul Mihail 10
Durata contractului
1 ian 2020 10:46 - 30 dec 2020 10:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Alimentația elevilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt 3.pdf anunt 3.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 12:48
anunt 2.pdf anunt 2.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 12:48
anunt 1.pdf anunt 1.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 12:48
duae.docx
Documentele la ofertă
25.11.19 12:48
documentatia standard2020.docx
Documentele la ofertă
25.11.19 12:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Preţul ofertei: 974 332,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentația standard corespunde la toate cerințele
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări