1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2019 17:18
până la 26.11.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2019 12:00
până la 29.11.2019 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 499 240 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2019, 17:18 - 26 nov 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2019, 12:00 - 29 nov 2019, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Încălțăminte de uz profesional
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitor
Telefonul de contact
+37379924929
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2019, 16:57
Data ultimilor modificări
18 nov 2019, 9:06
Achizitii.md ID
21014616
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare incaltaminte
Specificaţie tehnică
anunț de participare
15.11.19 17:18
Data:
18 nov 2019, 09:06
Subiectul întrebării:
Documente lipsa
Întrebare:
Buna ziua, ati format o achizitie Licitatie Deschisa insa nu sunt atasate documentele Standart pentru acest tipde procedura (DUAE, formular pentru depunerea ofertei, lista bunurilor+specificatia tehnica in format redactabil, formular de contract de achizitie), este prezent doar anuntul de participare. Va rugam respectuos sa supliniti documentele lipsa.
Răspuns (18 nov 2019, 17:41):
Buna ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la procedura de realizare a achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Ofertele care urmează a fi depuse, e necesar să conțină setul de documente indicate în anunțul de participare. Documentația standard aplicată la realizarea achizițiilor publice este în proces de examinare pentru a putea fi aplicată și în cadrul procedurilor de achiziții desfășurate de Î.S. Poșta Moldovei.
Data:
19 nov 2019, 13:28
Subiectul întrebării:
mărimile încălţămintei
Întrebare:
Buna ziua, ne interesează mărimile încălţămintei pentru dame şi de asemenea la bărbaţi (de la... pînă la...), pentru a putea face o analiză mai detaliată.
Răspuns (20 nov 2019, 12:01):
Buna ziua. Referitor la mărimi, în textul notei este mențiunea și anume ” Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului.”
Data:
19 nov 2019, 13:31
Subiectul întrebării:
referitor la TVA
Întrebare:
Am dori să concretizăm: în suma planificată indicată în ofertă este inclusă TVA?
Răspuns (20 nov 2019, 10:37):
Bună ziua, Suma planificată este cu TVA inclus.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.