1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2019 16:09
până la 29.11.2019 10:36
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2019 10:36
până la 08.12.2019 10:36
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 200 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2019, 16:09 - 29 nov 2019, 10:36
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2019, 10:36 - 8 dec 2019, 10:36
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistemul de control și dirijare a accesului
Controler de rețea - 21, cititor - 42, server de rețea -1, software - 1, surse de alimentare РИП 2А - 5, acumulator 12V/7Ah - 26.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2019, 15:46
Data ultimilor modificări
27 nov 2019, 10:36
Valoarea estimată (fără TVA)
25 200 MDL
Achizitii.md ID
21014604
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2020 15:50 - 30 dec 2020 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 11 mun. Chișinău, str. M. Viteazul, 11/1 CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
15.11.19 16:09
anexa.pdf anexa.pdf
Specificaţie tehnică
15.11.19 16:09
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
15.11.19 16:09
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
27.11.19 10:36
documentatia standard servicii modificata.signed.pdf documentatia standard servicii modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
27.11.19 10:36
documentatia standard servicii modificata.docx
Documentele la ofertă
27.11.19 10:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Victiana

Preţul ofertei: 24 696 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 25 189,92 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări