Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2019, 9:16 - 11 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2019, 14:00 - 19 dec 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2019, 9:03
Data ultimilor modificări
24 febr 2020, 11:29
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21014374
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2020 09:15 - 30 dec 2020 09:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 2.signed.pdf anexa nr. 2.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 2
12.11.19 09:16
anexa nr. 3.signed.pdf anexa nr. 3.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 3
12.11.19 09:16
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
12.11.19 09:16
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
12.11.19 09:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
12.11.19 09:16
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
12.11.19 09:16
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
12.11.19 09:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
12.11.19 09:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 845 802,50 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 2 108 241,67 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 2 770 332 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări