1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2019 15:57
până la 17.11.2019 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.11.2019 08:30
până la 28.11.2019 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 960 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2019, 15:57 - 17 nov 2019, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2019, 8:30 - 28 nov 2019, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Evghenia Danu
Telefonul de contact
069690884
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2019, 15:23
Data ultimilor modificări
12 nov 2019, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
960 000 MDL
Achizitii.md ID
21014230
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Durata contractului
30 nov 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23. CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.luc.semnat(1).pdf duae.luc.semnat(1).pdf
Documentele la ofertă
12.11.19 10:38
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 715 816,58 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC"Darconstruct MRVD"SRL

Preţul ofertei: 772 287,87 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Reniur cons

Preţul ofertei: 826 925,01 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 899 773,63 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

NisprofconSRL

Preţul ofertei: 938 061,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Data:
7 nov 2019, 18:45
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Conform Anutului de participare, in pt. 23, ati solicitat transfer de 500 000.00 lei la contul Autoritatii, care este temeiul legal, in baza Legii nr. 131 din 03.07.2015 ? De regula se cere resurse financiare, linie de creditare, extrase bancare ce confirma suma. Ceea ce solicitati Dvs, intimideaza Antreprenorii deoarece Autoritatea contractanta achita facturile fiscale insotite de Procesele verbale la indeplinirea lucrarilor, plus valoare solicitati Garantie de buna executie in cuantum de 5% din costul total a contractului. Solicitam explicatii legale. Multumim.
Răspuns (8 nov 2019, 13:00):
Buna ziua! În pct.23 a fost comisă o gresală. Corect este: Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant de resurse creditare sau alte mijloace financiare în sumă de 500 000.00 lei. Referitor la Garanția de bună execuție a contractului este solicitată de către autoritatea contractantă conform art.68 p.(12), Legea nr.131/2015 a achiziților publice.Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Data:
12 nov 2019, 21:50
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Conform anuțului de participare, pt. 15, subpunctul 4, solicitati Certificat de atribuire a contului bancar, sau certificat privind lipsa datoriile la Bugetul de stat, sau ambele? eplicați-ne referitor la termen de valabilitate de 15 zile pentru care document?
Răspuns (13 nov 2019, 07:56):
Certificat de atribuire a contului bancar. P.8 este solicitat -certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor eliberat de IF - 15 zile.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări