Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21014230
1
Perioada de actualizare
de la
07.11.2019 15:57
până la 17.11.2019 08:30
până la 17.11.2019 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
17.11.2019 08:30
până la 28.11.2019 08:30
până la 28.11.2019 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
960 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2019, 15:57 - 17 nov 2019, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
17 nov 2019, 8:30 - 28 nov 2019, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2019, 15:57
Data ultimilor modificări
12 nov 2019, 10:38
Achizitii.md ID
21014230
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doc.standart luc.cmf-9.semnat.pdf
doc.standart luc.cmf-9.semnat.pdf
Documentele la ofertă
7.11.19 15:57
duae.luc.semnat(1).pdf
duae.luc.semnat(1).pdf
Istoricul documentului
-
duae.luc.semnat(1).pdf
duae.luc.semnat(1).pdf
ID: 9740677a-d95a-4a24-8d31-d9c149636a14
Documentele la ofertă
-
duae luc.cmf-9.semnat.pdf
duae luc.cmf-9.semnat.pdf
ID: 9740677a-d95a-4a24-8d31-d9c149636a14
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
12.11.19 10:38
Data:
7 nov 2019, 16:26
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Publicati, Va rog, DUAE in format word
Răspuns (8 nov 2019, 13:16):
documentul a fost plasat.
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Data:
7 nov 2019, 18:45
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua!
Conform Anutului de participare, in pt. 23, ati solicitat transfer de 500 000.00 lei la contul Autoritatii, care este temeiul legal, in baza Legii nr. 131 din 03.07.2015 ? De regula se cere resurse financiare, linie de creditare, extrase bancare ce confirma suma. Ceea ce solicitati Dvs, intimideaza Antreprenorii deoarece Autoritatea contractanta achita facturile fiscale insotite de Procesele verbale la indeplinirea lucrarilor, plus valoare solicitati Garantie de buna executie in cuantum de 5% din costul total a contractului. Solicitam explicatii legale.
Multumim.
Răspuns (8 nov 2019, 13:00):
Buna ziua!
În pct.23 a fost comisă o gresală.
Corect este:
Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant de resurse creditare sau alte mijloace financiare
în sumă de 500 000.00 lei.
Referitor la Garanția de bună execuție a contractului este solicitată de către autoritatea contractantă conform art.68 p.(12), Legea nr.131/2015 a achiziților publice.Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Data:
12 nov 2019, 21:50
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Conform anuțului de participare, pt. 15, subpunctul 4, solicitati Certificat de atribuire a contului bancar, sau certificat privind lipsa datoriile la Bugetul de stat, sau ambele? eplicați-ne referitor la termen de valabilitate de 15 zile pentru care document?
Răspuns (13 nov 2019, 07:56):
Certificat de atribuire a contului bancar.
P.8 este solicitat -certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor eliberat de IF - 15 zile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK