Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 215 625 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2019, 13:53 - 20 nov 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2019, 14:00 - 25 nov 2019, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier
Informația despre anulare
Motivul anulării
Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică
Data anulării
14 nov 2019, 11:55
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Tighina nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bistieru Alexandru
Telefonul de contact
+37369235958
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2019, 13:50
Data ultimilor modificări
14 nov 2019, 11:55
Achizitii.md ID
21014218
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot3
Buget: 313382.0 MDL
Anulată
Lot2
Buget: 234005.0 MDL
Anulată
lot1
Buget: 1668238.0 MDL
Anulată
Data:
11 nov 2019, 20:53
Subiectul întrebării:
Termenii de livrare
Întrebare:
Buna. Dv-stra solicitati ca in termen de 15 zile sa fie executat(materia prima taiata,aplicata cant, asamblata) in cantitatea de 286 dulapuri, 429mese de birou pentru lot1; scaune 500 lot2, fotolii65, lot3 safeu 67buc s.a dupa anumite dimensiuni, deci un model ilustrat in caiet de sarcini. Credem ca in 15 zile de a finaliza chiar si un singur lot este ireal pentru orice companie din RM. pentru lot 1 in cazul unei producere mari este realizabil in 2-3luni, pentru lot 2 si lot3 in aceste cantitati trebuie sa fie in stoc in RM, in caz ca cantitatea solicitata nu se regaseste in RM este nevoie de 3 luni pentru a o importa. Rugam respectuos sa revezuiti termenii de livrare pentru a permite participarea mai multor agenti ecenomici , concurenta loiala si transparenta acestei proceduri
Lot2
Data:
14 nov 2019, 10:21
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare. Lot 2.
Întrebare:
Buna ziua. Referitor la bancheta cu 3 locuri, In anuntul de participare este indicat: "Materialul tapiţeriei - oțel vopsit laminat" ce se are in vedere prin asta? Si va rugam sa atasati niste poze la modelele din anunt. Multumesc.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".