1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2019 13:43
până la 25.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2019 10:00
până la 28.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 570 633,33 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2019, 13:43 - 25 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2019, 10:00 - 28 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a rețelelor inginerești și spațiilor sanitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2019, 13:30
Data ultimilor modificări
7 nov 2019, 13:59
Valoarea estimată (fără TVA)
3 570 633,33 MDL
Achizitii.md ID
21014211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
12 dec 2019 13:42 - 30 dec 2020 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a rețelelor inginerești și spațiilor sanitare CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
7.11.19 13:43
duae.doc
Documentele la ofertă
7.11.19 13:43
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 2 536 362,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dinocta

Preţul ofertei: 2 576 885,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 2 802 729,42 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație capitală a rețelelor inginerești și spațiilor sanitare
Data:
7 nov 2019, 15:33
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini clarificari
Întrebare:
Panou de control si automatizare in set cu controler Siemens POL 424.50, acesta cerinta din caietul de sarcini contravine legei, mai sut asa indicatii in devizul pe incalzire
Răspuns (12 nov 2019, 08:52):
Conform cerințelor centrului de expertizare și verificare a proiectelor, în caietul de sarcini au fost specificate brenduri determinate pentru a avea posibiliatea de a estima costurile materialelor si utilajelor incluse in proiect. Se admite utilizarea utilajului sau a materilalelor analogice in stricta conformitate cu cerintele proiectului, ținând cont de aspectul expresiv al proiectului și a calitatii și durabilității utilajului propus.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări