Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21014201
Achiziţionarea serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate, de evaluare a impactului asupra mediului şi de elaborare a documentaţiei tehnice de proiect în vederea creării Modulului de instruire în domeniul comunicaţiilor, din cadrul Centrului Republican de Instruire a IGSU filiala din s. Răzeni, Republica Moldova
1
Perioada de actualizare
de la
07.11.2019 12:18
până la 17.11.2019 10:00
până la 17.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.11.2019 10:00
până la 22.11.2019 10:00
până la 22.11.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 230 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2019, 12:18 - 17 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 nov 2019, 10:00 - 22 nov 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2019, 12:18
Data ultimilor modificări
14 nov 2019, 8:23
Achizitii.md ID
21014201
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
ID: d5c43ea0-46a5-40fe-a052-897bb167f9f8
Documentele la ofertă
-
anunt participare rezeni.pdf
anunt participare rezeni.pdf
ID: d5c43ea0-46a5-40fe-a052-897bb167f9f8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunt
7.11.19 13:42
dstandard servicii.docx
Istoricul documentului
-
dstandard servicii.docx
ID: c5c84bc5-a870-4d4a-960c-8cc6d5499bfe
Documentele la ofertă
-
dstandard servicii
ID: c5c84bc5-a870-4d4a-960c-8cc6d5499bfe
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
DS
14.11.19 08:23
Data:
13 nov 2019, 00:31
Subiectul întrebării:
Termen de prestare a serviciilor
Întrebare:
În conformitate cu pct. 9 din caietul de sarcini (vezi pag. 13), termenul-limită de predare a primului livrabil este „23 decembrie 2019”, însă specificația de preț din documentația standard (vezi pag. 29) prevede că termenul de prestare va fi cuprins între „31.12.2019 – 10.02.2020”. Rugăm să clarificați neconcordanța depistată.
Răspuns (14 nov 2019, 08:26):
Buna ziua, au fost operate modificările respective.
Data:
14 nov 2019, 14:46
Subiectul întrebării:
Termen de prestare a serviciilor (continuare)
Întrebare:
Sintagma „termen de elaborare și livrare” (e.g. livrabilul nr. 1 - 23 decembrie 2019) indicată în tabelul de la pct. 9 din caietul de sarcini (vezi pag. 13), reprezintă data la care trebuie de început sau finalizat?
Răspuns (15 nov 2019, 08:36):
Buna ziua, 23 decembrie reprezintă data de finalizare şi prezentare (studiul de fizabilitate); Impactul asupra mediului de prezentat la 08.01.2020; proiectul de execuţie de prezentat la 31.01.2020 inclusiv şi verificat.
Data:
15 nov 2019, 10:32
Subiectul întrebării:
Termen de prestare a serviciilor (continuare)
Întrebare:
Atunci este ilogic că specificația de preț din documentația standard (vezi pag. 29) prevede că termenul de prestare va fi cuprins între „23.12.2019 – 31.01.2020”, or ați dat clar de înțeles că 23.12.2019 este termenul-limită de predare, deci data de începere nu poate coincide cu cea de finalizare.
Răspuns (15 nov 2019, 16:58):
Buna ziua, 23 decembrie reprezintă data de finalizare şi prezentare (studiul de fizabilitate); Impactul asupra mediului de prezentat la 08.01.2020; proiectul de execuţie de prezentat la 31.01.2020 inclusiv şi verificat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK