1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2019 15:36
până la 16.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2019 10:00
până la 10.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 200 975,75 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2019, 15:36 - 16 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2019, 10:00 - 10 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Criteriul de evaluare - conform criteriului indicat în tabelul din punctul 20.Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din institutiei nominalizate pentru perioada de studii
09.01.2020-24.12.2020
I-IV Dejun: 405 copii x 171 zile x 13,65 lei = 945 330,75 lei
Grupa cu regim prelungit
Dejun+prînz: 65copii x 171 zile x 23,00 lei = 255 645,00 lei.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2019, 15:04
Data ultimilor modificări
6 nov 2019, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 975,75 MDL
Achizitii.md ID
21014169
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M.Dragan 8/2
Durata contractului
9 ian 2020 15:07 - 24 dec 2020 15:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc.standart alimentarea 2020.docx
Documentele la ofertă
6.11.19 15:43
duae.doc
Documentele la ofertă
6.11.19 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Preţul ofertei: 1 200 975,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în urma deciziei a contestației nr.03d-32-20 din data de 17.01.2020 a fost desemnat cîștigător OE ISAP Adolescența
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 1 200 975,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări