1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2019 16:00
până la 20.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2019 10:00
până la 05.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2019, 16:00 - 20 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2019, 10:00 - 5 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

dimensiuni: 60 x 60 cm, invelis 100% bumbac, densitatea țăsăturii minim 140 gr/m2, împlutură poliester, fibră siliconizată de poliester 100%, antialergică și antibacteriană, elastică. GOST SM STB 735:2008
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2019, 14:14
Data ultimilor modificări
6 nov 2019, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21014162
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
7 dec 2019 14:42 - 28 febr 2020 15:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pernă din silicon CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
6.11.19 16:00
duae.doc
Documentele la ofertă
6.11.19 16:00
model contract.doc
Model de сontract
6.11.19 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SARM SA

Preţul ofertei: 12 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Jorj-tex

Preţul ofertei: 13 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

II POPOZOGLO R.A.

Preţul ofertei: 13 785 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S.R.L. NALAD-CA-COMERŢ

Preţul ofertei: 18 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări