1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2019 15:14
până la 21.11.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2019 08:00
până la 02.12.2019 18:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2019, 15:14 - 21 nov 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2019, 8:00 - 2 dec 2019, 18:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

iaurt cu fructe, min 2%, 120-150 gr în pahar de plastic .Grafic de livrare: 2 ori/săptămînă. HG 611 din 05.07.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursachi Inessa
Telefonul de contact
067113371
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2019, 13:37
Data ultimilor modificări
11 nov 2019, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Achizitii.md ID
21014156
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 30 iun 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Iaurt cu fructe CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 18800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_produse alimentare.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.11.19 15:14
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziție European
11.11.19 15:14
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
Rechizite bancare pentru transferul garanției de ofertă și de bună execuție a contractului
11.11.19 15:14
anunt de participare_pr.al.2020.pdf anunt de participare_pr.al.2020.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
11.11.19 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 87 037,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări