1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2019 15:46
până la 11.11.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 16:00
până la 14.11.2019 16:00
3
Licitaţie
15.11.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 270 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2019, 15:46 - 11 nov 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 16:00 - 14 nov 2019, 16:00
Începutul licitației: 15 nov 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fotolii de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Ivanov
Telefonul de contact
022-82-32-92
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2019, 14:50
Data ultimilor modificări
8 nov 2019, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
270 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 700 MDL
Achizitii.md ID
21014107
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
18 nov 2019 15:45 - 30 dec 2019 15:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotolii de birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop.pdf documentatia_standard_cop.pdf
Documentele la ofertă
Doc. Stan.
5.11.19 15:46
duae bunuri.pdf duae bunuri.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
5.11.19 15:46
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.11.19 15:46
fișa de date a achiziții.pdf fișa de date a achiziții.pdf
Criterii de evaluare
FDA
8.11.19 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Decoprim Plus SRL

Preţul ofertei: 266 875 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării, evaluării ofertei prezentate la COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1572958263797 din 15.11.2019 privind achiziționarea Fotolii de birou, conform necesităților Serviciului Fiscal de Stat, operatorul economic „Decoprim Plus” SRL a fost desemnat cîștigător, ca prin urmare va fi încheiat contract de achiziționarea Fotolii de birou, în valoare de 266 875,00 lei fără TVA cu agentul economic „Decoprim Plus” S.R.L.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări