1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2019 21:46
până la 07.11.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2019 12:00
până la 10.11.2019 12:00
3
Licitaţie
de la 11.11.2019 13:18
până la 11.11.2019 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 86 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2019, 21:46 - 7 nov 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2019, 12:00 - 10 nov 2019, 12:00
Începutul licitației: 11 nov 2019, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cooler (dozator) pentru apă, suport pahare pentru cooler
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Boldescu Inga
Telefonul de contact
022-868-070
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2019, 20:57
Data ultimilor modificări
4 nov 2019, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
86 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
345,33 MDL
Achizitii.md ID
21014031
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
18 nov 2019 18:00 - 19 dec 2019 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cooler (dozator) pentru apă CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Suport pahare pentru cooler CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_bunuri sectoare.doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.11.19 21:46
anunț.semnat.pdf anunț.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt
4.11.19 09:58
documentatia_standard.doc
Documentele la ofertă
documentatia standard
4.11.19 09:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eleamag SRL

Preţul ofertei: 89 980 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriului de evaluare ,,preţul cel mai scăzut pe lot și corespunderea cerințelor solicitate”, de asemenea ţinând cont de cerinţele solicitate şi documentele prezentate și conform Deciziei Grupului de lucru pentru achiziții din 14.11.2019.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Electeh SRL

Preţul ofertei: 89 985 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări