1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2019 14:56
până la 19.11.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2019 12:00
până la 26.11.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2019, 14:56 - 19 nov 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2019, 12:00 - 26 nov 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Volumul 800 – 1000 ml, cartuș cu pompă, minim 2700 maxim 3000 de doze. Pretul va fi indicat la litru. Pentru dispensere aflate în dotare. Document obligatoriu: Certificat de conformitate sau Aviz sanitar (vor fi prezentate inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit). Notă* : Dispenserile sunt instalate în sălile de operații și saloanele pacienților. Orice lucrări de instalare/dezinstalare v-a afecta regimul sanitar epidemiologic întrucât accesul este restricționat, iar orice lucrări impune necesitatea de evacuare a tuturor pacienților, ceea ce nu poate fi asigurat de spital. Astfel, instituția este disponibilă să asigure pentru analiză dispenserile aflate în dotare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2019, 10:59
Data ultimilor modificări
14 nov 2019, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21013990
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 30 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
7) Săpun-spumă pentru mâini - Volumul 800 – 1000 ml, cartuș cu pompă, minim 2700 maxim 3000 de doze. Pretul va fi indicat la litru. Compatibil cu dispenserele aflate în dotare. Document obligatoriu: Certificat de conformitate- va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit. Notă* : Dispenserile sunt instalate în sălile de operații și saloanele pacienților. Orice lucrări de instalare/dezinstalare v-a afecta regimul sanitar epidemiologic întrucât accesul este restricționat, iar orice lucrări impune necesitatea de evacuare a tuturor pacienților, ceea ce nu poate fi asigurat de spital. Astfel, instituția este disponibilă să asigure pentru analiză dispenserile aflate în dotare. CPV: 39830000-9 - Produse de curăţat
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Criterii de eligibilitate
duae
7.11.19 14:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
7.11.19 14:56
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
7.11.19 14:56
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
7.11.19 14:56
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
7.11.19 14:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ITALTEH

Preţul ofertei: 165 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 240 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 380 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări