1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2019 11:07
până la 05.11.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2019 09:00
până la 08.11.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 373 051 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2019, 11:07 - 5 nov 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2019, 9:00 - 8 nov 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucția sistemei de încălzire și cazangeria autonomă a grădiniței de copii nr.3 din s. Sărata Galbena, r-nul Hîncești (etapa I)(REPETA)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3446, MOLDOVA, Hînceşti, s.Sărata-Galbenă, s. Sarata Galbena
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lozovoi Mihail
Telefonul de contact
026950388
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2019, 10:49
Data ultimilor modificări
31 oct 2019, 11:07
Valoarea estimată (fără TVA)
373 051 MDL
Achizitii.md ID
21013933
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3446, MOLDOVA, Hînceşti, s.Sărata-Galbenă, s. Sarata Galbena
Durata contractului
13 nov 2019 11:03 - 30 dec 2019 11:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucția sistemei de încălzire și cazangeria autonomă a grădiniței de copii nr.3 din s. Sărata Galbena, r-nul Hîncești (etapa I)(REPETA) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare repetat.pdf anunt de participare repetat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare repetat
31.10.19 11:07
Documentele lotului
documentatia standard .docx
documentatia standard
31.10.19 11:07
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.
31.10.19 11:07
duae .doc
duae
31.10.19 11:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 368 036,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta avantajoasa,Termenul de incheierea contractului conform art. 32, alin.2 (b) Leg. 131
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări