1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2019 16:00
până la 04.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2019 10:00
până la 11.11.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 12.11.2019 14:18
până la 12.11.2019 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 148 200 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2019, 16:00 - 4 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2019, 10:00 - 11 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: 12 nov 2019, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform HG nr. 775 din 03.07.2007, calitatea 1, feliată uniform, ambalată câte o (1) bucată 0,5 kg fiecare. Pâinea aparte în ambalajul producătorului (cu logoul acestuia) care va conține pe ambalaj componența produsului. Ambalaj – ladă, cu marcaj complet pe ambalaj. Livrarea zilnică până la ora 07:00 dimineața. Termenul de livrare 01.01.2020 – 31.12.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2019, 15:46
Data ultimilor modificări
30 oct 2019, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
148 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 482 MDL
Achizitii.md ID
21013915
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2020 15:53 - 30 dec 2020 15:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pâine de secară CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 22800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
30.10.19 16:00
contract model.docx
Model de сontract
30.10.19 16:00
duae.doc
Documentele la ofertă
30.10.19 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dorianis & Co SRL

Preţul ofertei: 137 799 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 137 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SA "Combinatul de pîine din Bălți"

Preţul ofertei: 148 200 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC ,,Brodetchi'' SRL

Preţul ofertei: 178 980 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări