Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 230 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2019, 15:21 - 9 nov 2019, 9:38
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2019, 9:38 - 20 nov 2019, 9:38

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, de evaluare a impactului asupra mediului şi de elaborare a documentaţiei tehnice de proiect în vederea creării Modulului de instruire în domeniul comunicaţiilor, din cadrul Centrului Republican de Instruire a IGSU filiala din s. Răzeni, Republica Moldova
Informația despre anulare
Motivul anulării
Aplicarea licitatiei electronoce
Data anulării
7 nov 2019, 10:12
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
Codul fiscal/IDNO
1006601000543
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Ursachi
Telefonul de contact
022-220362
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2019, 15:21
Data ultimilor modificări
7 nov 2019, 10:12
Achizitii.md ID
21013910
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
6 nov 2019, 14:49
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor
Întrebare:
Citiți mesajul în întregime ... „Conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24).
Răspuns (6 nov 2019, 15:14):
Buna ziua, propriu zis nu am inteles intrebarea. Poate o discutăm la tel 022-22-03-62
Data:
6 nov 2019, 16:12
Subiectul întrebării:
Depistarea încălcărilor (continuare)
Întrebare:
Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată, așadar solicităm repetat să operați modificările necesare, fiindcă prezența licitației electronice în cadrul procedurii de achiziție publică din speță contravine normelor citate supra, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către ANSC.
Răspuns (7 nov 2019, 09:57):
Buna ziua, vor fi operate modificările necesare iar procedura va fi publictă repetat.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".