1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2019 08:02
până la 06.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.11.2019 10:00
până la 12.11.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 461 810 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2019, 8:02 - 6 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 nov 2019, 10:00 - 12 nov 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucție a scuarului din str. Chișinăului, or. Cricova, mun. Chișinău.
Toate documentele încărcate de către operatorii economici trebuie OBLIGATORIU SĂ FIE SEMNATE ELECTRONIC. AGENȚII ECONOMICI VOR COMPLETA FORMULARUL DUAE ÎNCĂRCAT DE AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE şi a garanţiei pentru ofertă.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Vartic
Telefonul de contact
022/430290
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2019, 8:02
Data ultimilor modificări
4 nov 2019, 13:47
Achizitii.md ID
21013797
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
4 duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
DUAE
29.10.19 08:02
caiet_de_sarcini.semnat.pdf caiet_de_sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
29.10.19 08:02
doc_standard_lucrari.semnat.pdf doc_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
29.10.19 08:28
anunt_lucrari.semnat.pdf anunt_lucrari.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
29.10.19 08:28
Data:
4 nov 2019, 13:47
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.explicati va rog pnct.6.2 din criterii si cerinte de calificare din Documentatia standart.Suma este pentru un lot de 1 461 810 lei, dar modalitatea de evaluare este pe loturi .Cum sa intelegem?
Răspuns (4 nov 2019, 14:33):
Bună ziua! Nu prea înțeleg întrebarea. Suma estimativă a lotului este 1461810,00 lei, respectiv și evaluarea la fel se face ”pe loturi” - adică pentru lotul respectiv.
Data:
4 nov 2019, 15:55
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Stimata Autoritate Contractanta explicati va rog unde este montarea Intrerupatoarelor automate 33 buc?Va rugam sa AJUSTATI DEVIZUL DE CHELTUIELI IN CE CONSTA ILUMINATUL EXERIOR.
Răspuns (5 nov 2019, 14:54):
Bună ziua! Cheltuielile suportate pentru montarea întrerupătoarelor automate (33 buc) vor fi achitate din contul autorității contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.