Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21013705
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 019 695 MDL
Perioada clarificărilor:
24 oct 2019, 17:34 - 8 nov 2019, 16:21
Perioada de depunere a ofertelor:
8 nov 2019, 16:21 - 23 nov 2019, 12:21
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de construcții-montaj a Pavilionului de expoziții al IP Universității Tehnice a Moldovei din str. Studenților 9, mun Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
În Devizul de cheltuieli nu a fost inclus costul elementelor carcasei metalice (poz. 32-36), ulterior fiind necesară rambursarea costului acestor materiale conform prevederilor pct. 8.3-CPL01.01-2012. Astfel se modifică valoarea estimată pentru licitația dată. Din motive tehnice platforma nu permite modificarea acesteia (valorii estimate). Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat.
Data anulării
6 nov 2019, 16:26
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2019, 17:34
Data ultimilor modificări
6 nov 2019, 16:26
Achizitii.md ID
21013705
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
29 oct 2019, 10:33
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! In cs la Capitolul 3. Carcasa metalica din materialele beneficiarului in cantitate de 47.82 t. (Conform numerelor de criterii 31,...,35) Se va include doar manopera pentru lucrarile de asamblare si montare. In primul rind la p. 32-36, iar ceia ce tine de materialele Beneficiarului conform CP L.01.01-2012, este necesara includerea costului la materiale si respectiv rambursarea lor
Extras
REPUBLICA MOLDOVA
COD PRACTIC ÎN CONSTRUCŢII
ECONOMIA CONSTRUCŢIILOR
INSTRUCŢIUNI
PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE
DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE
CP L.01.01-2012
EDIŢIE OFICIALĂ
EDIŢIA A 2-A
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI CONSTRUCŢIILOR
AL REPUBLICII MOLDOVA
CHIŞINĂU 2012
8 Întocmirea decontărilor pentru lucrările de antrepriză executate
8.3 Indiferent de cine achiziţionează materialele de construcţii pentru construire (beneficiarul sau antreprenorul), valoarea materialelor se include în valoarea lucrărilor de antrepriză. În cazul, cînd materialele au fost procurate de beneficiar, aceştia le transmit antreprenorului printr-un proces-verbal cu indicarea valorii lor de deviz (valoarea de deviz a materialelor este preţul de procurare plus cheltuielile de transport şi de achiziţionare-depozitare, fără TVA) şi printr-un rînd aparte – TVA.
Antreprenorul, în modul stabilit, include materialele în valoarea lucrărilor de antrepriză, pe urmă, după totalul procesului-verbal de recepţie a lucrărilor executate înscrie valoarea lor, ca sume rambursate, cu rambursarea sumelor TVA aferente.
Răspuns (6 nov 2019, 16:19):
În Devizul de cheltuieli nu a fost inclus costul elementelor carcasei metalice (poz. 32-36), ulterior fiind necesară rambursarea costului acestor materiale conform prevederilor pct. 8.3-CPL01.01-2012. Astfel se modifică valoarea estimată pentru licitația dată. Din motive tehnice platforma nu permite modificarea acesteia (valorii estimate). Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat.
Data:
29 oct 2019, 10:38
Subiectul întrebării:
cs
Întrebare:
Buna ziua! In caietul de sarcini la poz.17 si 41 nu este indicata marca betonului.
Răspuns (6 nov 2019, 16:21):
Anulăm această procedură care va fi anunțată în timpul apropiat, Motivul este expus la clarificarea anterioară.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK