1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2019 16:56
până la 05.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2019 10:00
până la 11.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2019, 16:56 - 5 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2019, 10:00 - 11 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Crupe de hrişcă cal. 1
Ambalate industrial în pachete a câte 1 kg, descrierea produsului imprimat pe ambalaj
GOST 5550-74
Termen de livrare: 1/ lună
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 oct 2019, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Achizitii.md ID
21013681
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
12 nov 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupe de hrişcă cal. 1 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
doc standard
Documentele la ofertă
FDA, specificații, formulare. contract model
24.10.19 16:56
Lista Institutiilor
Documentele la ofertă
Lista cu adrese
24.10.19 16:56
DUAE
Documentele la ofertă
www.duae.md
24.10.19 16:56
anunt_de_participare noiembrie decembrie
tenderNotice
Anunț de participare
24.10.19 16:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 7 902 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lotul este atribuit conform criteriului ~cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare~.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

V A Struc SRL

Preţul ofertei: 7 998 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 8 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări