1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2019 10:28
până la 11.11.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 14:00
până la 15.11.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2019, 10:28 - 11 nov 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 14:00 - 15 nov 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire a serverilor şi a sistemului de stocare a datelor al Sistemului de recunoaştere facială (FRS) conform anexei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2019, 10:19
Data ultimilor modificări
24 oct 2019, 10:28
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Achizitii.md ID
21013651
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 dec 2019 10:24 - 30 dec 2019 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire a serverilor şi a sistemului de stocare a datelor al Sistemului de recunoaştere facială (FRS) CPV: 50312300-8 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reţea de date
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard servicii .signed.pdf documentatia standard servicii .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
24.10.19 10:28
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.10.19 10:28
anexa server .signed.pdf anexa server .signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
24.10.19 10:28
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
24.10.19 10:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 568 872 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform anuntului de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări