1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2019 14:40
până la 30.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.10.2019 10:00
până la 06.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 260 344,43 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2019, 14:40 - 30 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2019, 10:00 - 6 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie a îmbrăcămintei rutiere L239 R-16 – Drum de acces spre satul Pîrlița r-nul Fălești (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prodan Alexandr
Telefonul de contact
+37325922915
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2019, 8:49
Data ultimilor modificări
24 oct 2019, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
260 344,43 MDL
Achizitii.md ID
21013643
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Durata contractului
8 nov 2019 14:40 - 29 iun 2020 14:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie a îmbrăcămintei rutiere L239 R-16 – Drum de acces spre satul Pîrlița r-nul Fălești (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_invitatie de participare.pdf anunt_invitatie de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
24.10.19 14:40
documentatia standart pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
24.10.19 14:40
document unic achiziti european.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.10.19 14:40
lista lucrarilor.pdf lista lucrarilor.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini_Specificatii tehnice
24.10.19 14:40
fisa de date a achizitiei.pdf fisa de date a achizitiei.pdf
Documentele la ofertă
fisa de date a achizitiei
24.10.19 14:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 260 225,71 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări