1
Perioada de actualizare
de la 23.10.2019 16:57
până la 28.10.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 15:00
până la 31.10.2019 15:00
3
Licitaţie
de la 01.11.2019 14:00
până la 01.11.2019 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 oct 2019, 16:57 - 28 oct 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2019, 15:00 - 31 oct 2019, 15:00
Începutul licitației: 1 nov 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hîrtie A3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Ivanov
Telefonul de contact
022-82-32-92
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2019, 16:50
Data ultimilor modificări
23 oct 2019, 16:57
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21013637
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
2 nov 2019 16:56 - 30 nov 2019 16:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hîrtie A3 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.pdf DUAE.pdf
Documentele la ofertă
DUAE obligatoriu
23.10.19 16:57
Anunt_de_participare.pdf Anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.10.19 16:57
Fișa de date a achiziției.pdf Fișa de date a achiziției.pdf
Specificaţie tehnică
FDA
23.10.19 16:57
Documentatia_standard_hîrtie.pdf Documentatia_standard_hîrtie.pdf
Documentele la ofertă
Documentația IPO
23.10.19 16:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 20 916,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru, desemnează cistigator, agentul economic Deco-Prim Plus SRL, ca urmare a prezentării ofertei care corespunde caracteristeciii tehnice si cerintelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VICCON SA

Preţul ofertei: 21 062,50 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări