Achiziţie publică
21013586
Anvelope de iarnă 175/70 R13
1
Perioada de actualizare
de la 23.10.2019 11:05
până la 28.10.2019 11:00
până la 28.10.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 11:00
până la 04.11.2019 10:00
până la 04.11.2019 10:00
3
Licitaţie
05.11.2019 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
8 166,67 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2019, 11:05 - 28 oct 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2019, 11:00 - 4 nov 2019, 10:00
Începutul licitației:
5 nov 2019, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Anvelope de iarnă 175/70 R13
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2019, 10:15
Data ultimilor modificări
23 oct 2019, 11:05
Valoarea estimată (fără TVA)
8 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
329,93 MDL
Achizitii.md ID
21013586
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
18 nov 2019 10:29 - 18 dec 2019 10:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope de iarnă 175/70 R13
CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt anvelope.semnat.pdf
anunt anvelope.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.10.19 11:05
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
EXIMOTOR SA
Preţul ofertei:
7 250 MDL
Statut:
Învingător
conform criteriului de evaluare ,,prețul cel mai scăzut pe lot și corespunderea cerințelor solicitate”, de asemenea ţinând cont de cerinţele solicitate şi documentele prezentate și conform Deciziei Grupului de lucru din 07.11.19
15.11.19 16:11
Motivul: conform criteriului de evaluare ,,prețul cel mai scăzut pe lot și corespunderea cerințelor solicitate”, de asemenea ţinând cont de cerinţele solicitate şi documentele prezentate și conform Deciziei Grupului de lucru din 07.11.19
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
2.11.19 12:13
Data deschiderii:
4.11.19 10:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
2.11.19 12:14
Data deschiderii:
4.11.19 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK