1
Perioada de actualizare
de la 21.10.2019 15:00
până la 04.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2019 10:00
până la 19.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 280 MDL
Perioada clarificărilor: 21 oct 2019, 15:00 - 4 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2019, 10:00 - 19 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

GOST -171-81. Drojdie proaspătă presată, de panificație comprimată, fără mucegai. În cutii de carton 2,5 kg. (50buc.+50gr.) Livrarea 2 ori pe lună, nu mai târziu de ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2020-30.06.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2019, 14:21
Data ultimilor modificări
21 oct 2019, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
280 MDL
Achizitii.md ID
21013484
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2020 14:34 - 29 iun 2020 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Drojdie proaspătă presată. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
21.10.19 15:00
duae.doc
Documentele la ofertă
21.10.19 15:00
contract model.docx
Model de сontract
21.10.19 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 305,36 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 345,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări