1
Perioada de actualizare
de la 18.10.2019 14:00
până la 01.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2019 10:00
până la 18.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 400 MDL
Perioada clarificărilor: 18 oct 2019, 14:00 - 1 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2019, 10:00 - 18 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

GOST 5550-74. Hrişcă cu boabe întregi, fără miros străin, fără umezeală, calitate superioară. Ambalaj saci 25 kg. Producătorul (cu logo-ul acestuia) care va conține pe ambalaj toată informația ce ține de componența produsului. Livrarea 1 dată pe săptămâmă nu mai târziu de ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2020-30.06.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2019, 13:34
Data ultimilor modificări
18 oct 2019, 14:00
Valoarea estimată (fără TVA)
23 400 MDL
Achizitii.md ID
21013433
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2020 13:42 - 29 iun 2020 13:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hrişcă cu boabe întregi. CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
18.10.19 14:00
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
18.10.19 14:00
duae.doc
Documentele la ofertă
18.10.19 14:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 35 010 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 38 010 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 41 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări