1
Perioada de actualizare
de la 18.10.2019 12:00
până la 01.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2019 10:00
până la 18.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 104 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 oct 2019, 12:00 - 1 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2019, 10:00 - 18 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr.611 din 05.07.2010. Caşcaval nepicant, cu cheag tare cu grăsimea de la 45%, fără impurități și miros străin, în ambalaj de parafină. Livrarea 2 ori pe săptămână, nu mai târziu de ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2020-30.06.2020. La etapa evaluării ofertelor se va prezenta mostră.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2019, 11:29
Data ultimilor modificări
22 oct 2019, 17:42
Valoarea estimată (fără TVA)
104 000 MDL
Achizitii.md ID
21013419
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2020 11:36 - 29 iun 2020 11:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cașcaval cu cheag tare cu grăsimea de la 45 %. CPV: 15500000-3 - Produse lactate
Cantitatea: 1600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
18.10.19 12:00
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
18.10.19 12:00
duae.doc
Documentele la ofertă
18.10.19 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA JLC

Preţul ofertei: 139 872 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 149 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări