1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2019 12:14
până la 24.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.10.2019 10:00
până la 30.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 141 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2019, 12:14 - 24 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2019, 10:00 - 30 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

(repetat) ”Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.18 din str.31 August 1989, nr.77 din mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 141 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21013390
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Mun.Bălți, str.31 August 1989, nr.77
Durata contractului
4 nov 2019 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
(repetat) ”Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.18 din str.31 August 1989, nr.77 din mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - (rep) bloc alim gr.18
tenderNotice
Anunț de participare
17.10.19 12:14
Bloc alimentar - proiect
projectPlan
Proiect
17.10.19 12:14
(rep) documentatia_standard_lucrari
Documentele la ofertă
FDA, caiet de sarcini, formulare, lista cu cantitățile de lucrări, contract-model
17.10.19 12:14
DUAE (rep)
Documentele la ofertă
www.duae.md
17.10.19 12:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.I."Lipovan - Vectra"

Preţul ofertei: 951 372,58 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul examinării tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 1 100 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lot atribuit SRL ”Aflux-Prim” conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate și de selecție, a proiectului de execuție și a listei cu cantitățile de lucrări”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 135 351 MDL
Statut: Anulat
Motivul: În scopul examinării tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări