1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2019 14:15
până la 28.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 12:00
până la 07.11.2019 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2019, 14:15 - 28 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2019, 12:00 - 7 nov 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Concentraţie 5X, 1 flacon x 500ml, certificat Valabilitate la livrare minnim 1 an. Instrucțiunea de lucru in limba de stat. 1 buc= 1 flacon
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga CEBOTARI
Telefonul de contact
022 74 23 11
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2019, 14:07
Data ultimilor modificări
21 oct 2019, 9:45
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21013378
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Durata contractului
15 nov 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bufer veronal pentru reacţia de fixare a complementului (RFC) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
17.10.19 14:15
duae.doc
Documentele la ofertă
17.10.19 14:15
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
17.10.19 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC"GGA International Grup"SRL

Preţul ofertei: 16 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări