1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2019 16:42
până la 28.10.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 15:00
până la 21.11.2019 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 833 333 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2019, 16:42 - 28 oct 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2019, 15:00 - 21 nov 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare și apă potabilă pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2019, 16:42
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 10:08
Achizitii.md ID
21013342
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 5/Lactate
Buget: 2784190.0 MDL
Activ
Lotul 23/Ceai/Cafea
Buget: 50000.0 MDL
Activ
Lotul 8/Făină
Buget: 49000.0 MDL
Activ
Lotul 20/Peltea
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Lotul 19/Ulei
Buget: 80000.0 MDL
Activ
Lotul 16/Crupe
Buget: 50000.0 MDL
Activ
Lotul 10/Iaurt
Buget: 32000.0 MDL
Activ
Lotul 7/Pîine/Pesmeți
Buget: 490000.0 MDL
Activ
Lotul 15/Crupe/Mălai
Buget: 61000.0 MDL
Activ
Lotul 29/Fructe
Buget: 100800.0 MDL
Activ
Lotul 21/Magiun
Buget: 22000.0 MDL
Activ
Lotul 22/Sucuri
Buget: 170000.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 2/Carne de bovină
Buget: 1423533.0 MDL
Activ
Lotul 27/Legume
Buget: 170000.0 MDL
Activ
Lotul 30/Apă potabilă
Buget: 71000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 6/Ouă
Buget: 90000.0 MDL
Activ
Lotul 18/Mazăre verde
Buget: 18000.0 MDL
Activ
Lotul 12/Zahăr
Buget: 144000.0 MDL
Activ
Lotul 26/Fructe uscate
Buget: 19000.0 MDL
Activ
Lotul 31/Smîntînă
Buget: 180810.0 MDL
Activ
Lotul 3/Carne de pui
Buget: 780000.0 MDL
Activ
Data:
17 oct 2019, 08:18
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
In contextul instabilitatii economice este absurd a solicita termen de 12 luni. Ambele parti la contract se supun riscurilor majore. Va sugeram sa revedeti managementul achizitiilor publice. Intelegem ca pentru dstra este mai usor a organiza una procedura pe tot anul, dar apoi incepe persecutarea operatorilor economici.
Răspuns (17 oct 2019, 08:38):
Vă mulțumim pentru sugestie, dar Vă rugăm să CITIȚI cu ATENȚIE cerințele invitației de partcipare, unde veți vedea termenii de valabilitate a contractelor.
Data:
17 oct 2019, 09:22
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Nu inteleg supararea dstra. Extras din anunt "Pentru loturile cu legume și fructe, contractul va fi valabil pînă la 31 martie 2020. Pentru poziția ouă contractul va fi valabil pînă la 30 iunie. Pentru restul pozițiilor contractul va fi valabil pînă la 31 decembrie 2020". Celelelalte loturi sunt mai putin sensibile?
Răspuns (17 oct 2019, 09:41):
Aceasta este decizia grupului de lucru, iar inițierea procedurii a fost efectuată în strictă conformitate cu legea 131/15 privind achizițiile publice.
Data:
17 oct 2019, 09:46
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
Toate trimiterile la norma legala sunt un paravan. Realitatile economice ale tarii noastre sunt altele. Noi ne dorim o conlucrare frumoasa. Stiti vorba inteleptului: кому нельзя советовать, тому нельзя помочь.
Răspuns (17 oct 2019, 10:09):
Ne pare rău, dar noi nu dispunem de timp pentru polemici.
Data:
17 oct 2019, 10:39
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
Si noua ne pare rau si nu avem timp, dar avem intentia de a face ca procesul de achizitii publice de la perfectarea caietului de sarcini pana la executarea contractului sa fie unul aducator de beneficii ambelor parti.
Răspuns (17 oct 2019, 11:12):
Nu a fost formulată nicio întrebare.
Data:
17 oct 2019, 14:12
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
La momentul depuneri sunt obligatori documentele Duae,F4.1,F4.2,F3.2,de ce solicitati atitea documente din start?
Răspuns (17 oct 2019, 14:35):
Pentru că acestea sunt cerințele stabilite de grupul de lucru. Deoarece timpul ne presează, nu putem face modificări.
Data:
17 oct 2019, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Prea multe trimiteri faceti la grupul de lucru,Aici timpul nu are nici o atributie ba din contra va va usura munca solicitind celelalte doc de la potentiali cistigatori,(legea achizitii art 20)dati un ex.dupa care motive,temii sau dedus grupul de lucru luindi decizia de a plasa atitea doc.
Răspuns (17 oct 2019, 16:27):
Articolul 17. din Legea 131/15, alin.(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Așa că da, doar grupul de lucru stabilește criteriile de calificare și doar la el și la Legislație putem face trimitere.
Data:
18 oct 2019, 14:56
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Ce fel de colere trebuie sa prezinte ofertantii la produse alimentare?
Răspuns (18 oct 2019, 15:28):
Operatorul economic desemnat cîștigător pentru livrarea apei, la necesitatea instituției, va pune la dispoziție și coolere. Acestea vor fi folosite pe perioada de valabilitate a contractului, la expirarea contractului - vor fi întoarse operatorului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.