Achiziţie publică
21013328
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2019 15:58
până la 05.11.2019 00:00
până la 05.11.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2019 00:00
până la 07.11.2019 10:30
până la 07.11.2019 10:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
115 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2019, 15:58 - 5 nov 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 nov 2019, 0:00 - 7 nov 2019, 10:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
I. Complet pentru 28 utilizatori (inslusiv instalarea, administrarea și configurarea nomenclatoarelor) care include:
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2019, 15:01
Data ultimilor modificări
1 nov 2019, 15:58
Valoarea estimată (fără TVA)
115 000 MDL
Achizitii.md ID
21013328
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Durata contractului
11 nov 2019 15:58 - 30 dec 2019 15:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
"Modern Sistem" SRL
Preţul ofertei:
97 750 MDL
Statut:
Învingător
Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
28.11.19 09:17
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
modernsistem_extras.semnat.pdf
modernsistem_extras.semnat.pdf
ID: 418d4090-aae1-4f3e-ad4a-913f4a0e6585
Documente de depunere
Data încărcării:
6.11.19 17:49
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
ID: 7238a93f-e50d-4dff-9a73-be8eb4c51de0
Documente de depunere
Data încărcării:
6.11.19 17:49
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
formularul ofertei.semnat.pdf
formularul ofertei.semnat.pdf
ID: ba5be4e8-19d5-4054-baea-4df9e1c59439
Documente de depunere
Data încărcării:
6.11.19 17:49
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
ID: cf10f28b-9250-45ee-b7e1-3e0812714563
Documente de depunere
Data încărcării:
6.11.19 17:55
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
ID: ec32321b-b705-4414-964f-3f4dfed96385
Propunere financiară
Data încărcării:
6.11.19 17:49
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
ID: fb0c5b5d-5e69-4d6a-b902-4a2142e25204
Documente de depunere
Data încărcării:
6.11.19 17:49
Data deschiderii:
7.11.19 10:30
2
Denumirea participantului:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Preţul ofertei:
200 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK