Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 395 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2019, 9:05 - 19 oct 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2019, 9:00 - 22 oct 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament informatic și accesorii de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
Не верно составлена процедура закупки
Data anulării
15 oct 2019, 17:12
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 111
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sosna Liudmila
Telefonul de contact
023171556
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2019, 9:05
Data ultimilor modificări
15 oct 2019, 17:12
Achizitii.md ID
21013055
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
9 oct 2019, 09:51
Subiectul întrebării:
Solicitare de divizare a pozitiilor in citeva loturi
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa divizati pozitiile in citeva loturi. Ati indicat intr-un singur lot: calculatoare, projectoare, ecrane, imprimante, table interactive, tonere si servicii de instalare !, de deservire ! etc.... Aceasta contravine Legii 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. In acest mod limitati si restrictionati partiiciparea la concurs a diferitor agenti economici. In cazul in care nu veti face modificarea, ne rezervam dreptul de a contesta documentatia de atribuire a acestui concurs de achizitie la ANSC
Răspuns (9 oct 2019, 15:29):
Utilajul, livrarea, instalarea și întreținerea utilajului pe perioada garanției și postgaranției au fost incluse într-un singur lot, deoarece operatorul economic, care va câștiga concursul, trebuie să livreze, să instaleze utilajul și să întrețină pe toată perioada garanției și postgaranției.
Data:
9 oct 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
cartus 725
Întrebare:
Buna ziua, cartusul dat permite doar unu-i singur brand sa participe la pozitia cu imprimante, va rog sa modificati specificatiile pentru a permite si altor producatori sa participe.
Răspuns (9 oct 2019, 15:30):
Buna ziua. Noi am modificat specificațiile.
Data:
9 oct 2019, 11:25
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Solicitare de divizare a pozitiilor in citeva loturi
Răspuns (9 oct 2019, 15:29):
Utilajul, livrarea, instalarea și întreținerea utilajului pe perioada garanției și postgaranției au fost incluse într-un singur lot, deoarece operatorul economic, care va câștiga concursul, trebuie să livreze, să instaleze utilajul și să întrețină pe toată perioada garanției și postgaranției.
Data:
14 oct 2019, 12:50
Subiectul întrebării:
specificat 12 luni pentru montarea și instalarea
Întrebare:
Buna ziua, în anunțul de participare publicat s-au specificat 12 luni pentru montarea și instalarea proiectoarelor și electrical Screens. Vă rugăm să ne clarificați cum intenționați să montați proiectoare și electrical Screens și ce ați avut in vedere?
Răspuns (14 oct 2019, 14:27):
Bună ziua. În legătură cu faptul că în blocurile de studii și sălile de clasă sunt efectuate lucrările de reparație capitală, montarea și instalarea proiectoarelor și ecranelor electrical Screens este imposibilă. Prin urmare, montarea și instalarea proiectoarelor și electrical Screens va fi efectuată după finalizarea lucrărilor de reparație capitală în sălile de studii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.