Achiziţie publică
21012988
Pâine din făină de grâu calitatea I, or.Comrat
1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2019 08:50
până la 18.10.2019 09:00
până la 18.10.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2019 09:00
până la 08.11.2019 09:00
până la 08.11.2019 09:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
79 390 MDL
Perioada clarificărilor:
8 oct 2019, 8:50 - 18 oct 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 oct 2019, 9:00 - 8 nov 2019, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Pâine din făină de grâu calitatea I, or.Comrat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2019, 8:41
Data ultimilor modificări
9 oct 2019, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
79 390 MDL
Achizitii.md ID
21012988
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 9924.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
lista unităților militare a inspectoratului general de carabinieri al mai.docx
Documentele la ofertă
9.10.19 10:59
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
AO IUGINTERTRANS
Preţul ofertei:
79 392 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerinţelor de calificare
21.11.19 08:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK