1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2019 17:32
până la 03.11.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2019 17:00
până la 07.11.2019 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 250 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2019, 17:32 - 3 nov 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2019, 17:00 - 7 nov 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set (teacă externă de 26 Fr + teacă internă 24 Fr, lungimea 100 mm), compatibil
cu Statia Laparoscopica Richard Wolf (analogicul la 8675426 / 8675324)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Bzovîi
Telefonul de contact
+37322438237; +37360740772
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2019, 16:49
Data ultimilor modificări
18 oct 2019, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
5 250 MDL
Achizitii.md ID
21012974
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Durata contractului
9 nov 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set (știlet diametru de 26mm, lungimea 100mm + trocar diametru de 26mm, lungimea 100mm), compatibil cu Statia Laparoscopica Richard Wolf (analogicul la 8675426 / 8675324) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart instrumentariu.docx
Documentele la ofertă
7.10.19 17:32
anunț instrumentariu.docx
Documentele la ofertă
7.10.19 17:32
duae instrumentariu.doc
Documentele la ofertă
7.10.19 17:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 30 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări