1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2019 15:31
până la 17.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2019 10:00
până la 28.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2019, 15:31 - 17 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2019, 10:00 - 28 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reagenți, necesari pentru a efectua investigații hematologice la analizatorul hematologic automat 5 diff de model Sysmex XN-1000 (sistem închis)(Conform listei din anunț).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
+37367146681
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2019, 13:40
Data ultimilor modificări
7 oct 2019, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21012946
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
1 nov 2019 15:31 - 30 dec 2019 15:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reagenți, necesari pentru a efectua investigații hematologice la analizatorul hematologic automat 5 diff de model Sysmex XN-1000 (sistem închis)(Conform listei din anunț). CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul duae (1).signed.pdf formularul duae (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 15:31
anunt nou (1).signed.pdf anunt nou (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 15:31
formularul duae.docx
Documentele la ofertă
7.10.19 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Preţul ofertei: 111 690 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări