1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2019 09:18
până la 17.10.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2019 11:00
până la 28.10.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 98 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2019, 9:18 - 17 oct 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2019, 11:00 - 28 oct 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Extinderea termenului de garanție a serverelor IBM și Lenovo
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2019, 8:40
Data ultimilor modificări
15 oct 2019, 10:36
Valoarea estimată (fără TVA)
98 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21012921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
2 dec 2019 08:00 - 30 dec 2019 09:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) servere Lenovo System x3650 M5 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) servere IBM System x iDataPlex dx360 M4 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
capitolul i.pdf capitolul i.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 09:18
3. formularul duae.pdf 3. formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 09:18
capitolul ii.pdf capitolul ii.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 09:18
2. anunt de participare.pdf 2. anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 09:18
capitolul iii.pdf capitolul iii.pdf
Documentele la ofertă
7.10.19 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 98 316,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare, tehnice obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări